Uw dichtstbijzijnde vestiging Zoek uw dichtstbijzijnde vestiging
Zoek uw dichtstbijzijnde vestiging


Track & Trace
Track & Trace
Portal
Portal
Grootste
samenwerkingsverband
van zelfstandige transport- en
distributiebedrijven in de Benelux

Palletvervoer – van 1 pallet tot volle lading

Ook voor palletvervoer is TransMission voor u de juiste vestiging. Of het nu om 1 pallet gaat of een complete lading, om halve pallets, europallets en/of blokpallets, TransMission vervoert het voor u. Neem contact op met de dichtstbijzijnde vestiging voor meer informatie of een offerte.

Pakketten en stukgoed – fijnmazig stelsel voor 24-uurs distributie

TransMission is gespecialiseerd in 24-uurs distributie van uw pakketten en stukgoed in Nederland en België. Voor de Waddeneilanden, Zeeuws-Vlaanderen en Luxemburg bezorgen wij binnen 48 uur. Wij leveren op werkdagen af tussen 8.00 en 17.00 uur.

Ook nu geldt: maatwerk! Zijn uw klanten alleen in of na de middag open? Dan regelen wij een tijdlevering na 12.00 uur, na 14.00 uur of juist na 16.00 uur. Moet het pakket op zaterdag worden afgeleverd? Ook dat kan. Heeft de zending grote spoed? Wij hebben diverse oplossingen paraat. Lees hierover meer bij Spoedafleveringen.

Spoedafleveringen – gegarandeerd snel

Voor sommige zendingen is 24-uurs levering niet snel genoeg. Wij hebben diverse oplossingen paraat.

Met de Pluslevering kunt u kiezen uit twee standaard bezorgvensters: 

  • van 08.00 tot 09.30 uur,
  • van 08.00 tot 11.00 uur.

Daarnaast kunt u kiezen voor levering na 14.00 uur of na 16.00 uur. 

Wij leveren uw zending gegarandeerd af binnen het gekozen venster of na het gekozen tijdstip. Dit geldt voor adressen binnen Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden en Zeeuws-Vlaanderen. Voor Plusleveringen geldt een toeslag.

Met de Koeriersdienst van TransMission leveren wij uw zending zo spoedig mogelijk op het gewenste adres af. Ook vóór 8.00 uur als het nodig is. Hiervoor geldt een bijbehorende tariefbepaling.

Opslag – van pallets tot grootschalige warehousing

TransMission beschikt, dankzij de samenwerking met een groot aantal vestigingen, over 40.000 m2 overslagruimte en 70.000 m2 opslag- en magazijnruimte. Er is altijd een depot bij u in de buurt voor opslag van kleine tot grote hoeveelheden aan goederen.

En onze service gaat verder dan het ter beschikking stellen van moderne, goed geoutilleerde op- en overslagruimtes. Onze organisatie is erop ingericht om één of meerdere taken van u over te nemen. Denk bijvoorbeeld aan voorraadbeheer, order picking, retourverwerking, etc.

We denken graag met u mee over uw distributiebehoefte en logistieke vraagstuk. Neem voor meer informatie contact op met de dichtstbijzijnde vestiging.

Retour-, collectie- en doorleverlogistiek – slim naar de juiste bestemming

Wat u heeft verzonden, komt soms retour. Met onze retourlogistiek halen wij uw zendingen overal in de Benelux op en leveren ze rechtstreeks bij u af. Snel en efficiënt. In overleg met u combineren wij deze ritten met een eventuele bezorgzending. Dat bespaart tijd en geld.

Net zo makkelijk halen wij uw bestellingen (stukgoed en pallets) af bij uw leverancier of de fabriek binnen de Benelux. Wij combineren deze zendingen vervolgens tot één aflevermoment. U bepaalt hiervoor het beste moment, zonder dat u steeds uw werkzaamheden hoeft te onderbreken.

We kunnen de inkomende goederenstromen ook eerst logisch en efficiënt bundelen en dan pas bij u afleveren. Dankzij onze collectielogistiek houdt u grip op uw vervoersstromen, zonder daar zelf tijd aan te besteden. 

Als producten op een ander adres nodig zijn, brengt onze doorleverservice uitkomst. Vooral winkelketens met meerdere filialen maken hiervan gebruik, bijvoorbeeld om voorraden naar de plek te brengen waar ze wél worden verkocht.

Maatwerk – TransMission Plusdiensten voor extra service op locatie

Afleveren is soms niet voldoende. U heeft misschien behoefte aan een helpende hand om de zending goed tot haar recht te laten komen. In dat geval zetten we de chauffeur in voor de TransMission Plusdiensten met extra activiteiten. Zo bieden wij bijvoorbeeld de volgende Plusdiensten aan:

  • het uitvoeren van werkplekleveringen, ook op een etage;
  • het afstapelen van palletvracht;
  • het in- en uitpakken van zendingen;
  • het opstellen van displays;
  • het persoonlijk overhandigen van een pakket;
  • het opbergen van schoonmaakmiddelen in de werkkast; 
  • het retourneren van getekende vrachtbrieven of pakbonnen;
  • het uitvoeren van omruilacties.

Graag maken we een modulaire offerte op maat. U kunt hiervoor contact opnemen met een vestiging bij u in de buurt.

ADR – veilig transport voor gevaarlijke stoffen

Onze chauffeurs beschikken over een ADR-vakbekwaamheidscertificaat en ons wagenpark voldoet aan de actuele ADR-normen. Wij hebben de kennis, de kunde en de middelen om gevaarlijke stoffen voor u te transporteren.

Zelf blijft u als afzender van ADR-goederen verantwoordelijk voor de vereiste verpakking met UN-kenmerk, de juiste labels en vervoersdocumenten (inclusief volledig opgemaakte vrachtbrief, afzenderverklaring en gevarenkaart).

In sommige gevallen rekenen wij een toeslag voor het transport van gevaarlijke stoffen. Wij informeren u graag over de voorwaarden. U kunt hiervoor contact opnemen met onze vestiging bij u in de buurt.